- Μαθησιακή «πειθαρχία» και οργάνωση σε πολλά επίπεδα: από το ερευνητικό ενδιαφέρον μέχρι την υλοποίηση.
- Κάλυψη με ιδανικό τρόπο των επιστημών και της τεχνολογίας (STEM) με τον συνδυασμό της μάθησης με το «παιχνίδι».
- Επέκταση σε πολύτιμες δεξιότητες, όπως επικοινωνία, έρευνα, στρατηγική και αναλυτική σκέψη, διαχείριση χρόνου (project management), κατανομή έργου και πόρων.
- Κίνητρο και έμπνευση της ομάδας από την επιτυχία των άλλων.
- Ανταγωνισμός κάθε παιδιού με τον εαυτό του και τις προηγούμενες δημιουργίες του, βελτιώνοντας ταυτόχρονα την προσφορά του στην ομάδα αλλά και τις δικές του επιδόσεις.
- Ενθάρρυνση της ομαδικής συνεργασίας και ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας.
- Η διαθεματική προσέγγιση (συνδυασμός διαφορετικών γνωστικών αντικειμένων σε ένα project) βοηθά στην 100% εμπέδωση των εννοιών.
Τελικά, η γνώση γίνεται κτήμα των παιδιών και μάλιστα είναι περισσότερο αποτελεσματική, μια και αυτά εμπλέκονται ενεργά στη σχεδίαση και λειτουργία κατασκευών που έχουν νόημα για τα ίδια.
- Ανάπτυξη διαίσθησης όσον αφορά στη μηχανική και στην τεχνολογία, αφού τα παιδιά δρουν ως εφευρέτες και ανακαλύπτουν, μέσα από τη δικιά τους προσέγγιση, τις λύσεις σε γνωστά προβλήματα και έργα.
- Ανάπτυξη ενδιαφερόντων σε εφαρμοσμένες τεχνολογίες Μαθηματικών, Επιστήμης Υπολογιστών και Μηχανικής.
- Ενδυνάμωση δεξιοτήτων έρευνας, επίλυσης πρωτότυπων προβλημάτων, ικανοτήτων παρουσιάσεων, δημιουργικότητας και περιγραφής (γραπτής και προφορικής).