Ετήσιο

Ετήσιο Πρόγραμμα Εργαστηρίων 2021 - 2022: 8ος Χρόνος, 18 εργαστήρια!

Στον 8ο χρόνο λειτουργίας μας, παρουσιάζουμε 18 διαφορετικά εργαστήρια.
Έναρξη ετήσιου κύκλου 06/09/2021, λήξη 25/06/2022. 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΜΕ ΦΥΣΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ: Συνολικά πραγματοποιούνται 42 εργαστήρια,  μία φορά την εβδομάδα σε lab διάρκειας 90' - συνολική διάρκεια κύκλου 63 ώρες. Διαλέξτε την ημέρα και ώρα σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα. Υπάρχει η δυνατότητα αναπλήρωσης μέσα στην εβδομάδα. Ανάλογα με τις συνθήκες τα παιδιά δουλεύουν ομαδοσυνεργατικά ή με ατομικό εξοπλισμό.

Σε κάθε lab, από την πρώτη μας μέρα, περιλαμβάνεται θεωρία, τελικός σχεδιασμός, δημιουργία και παρουσίαση στους γονείς - σύμφωνα με τις προδιαγραφές της Εκπαιδευτικής Ρομποτικής. Τα παιδιά, ανάλογα με την ηλικία τους εντάσσονται στο αντίστοιχο Εργαστήριο και την επόμενη χρονιά συνεχίζουν στο επόμενο. Συμμετέχουν ενεργά σε εργαστήρια υψηλών προδιαγραφών, όπου σχεδιάζουν, προγραμματίζουν και κατασκευάζουν μηχανές και ρομπότ, ενώ σε επόμενη φάση περνούν σε προχωρημένες ηλεκτρομηχανολογικές δημιουργίες τεχνητής νοημοσύνης! Αυτό είναι το πρώτο βήμα για την πρακτικήδημιουργική και διασκεδαστική εισαγωγή τους στην Επιστήμη, την Τεχνολογία, τη Μηχανική και τα Μαθηματικά (STEM). 
Κλάδοι όπως Χρηματοοικονομικά, Μηχατρονική, AR/VR, Web Design συμπληρώνουν τις γνώσεις τους με θεαματικά αποτελέσματα και αποδοχή σε τομείς που θεωρούντο "αποκλειστικά" για πολύ μεγαλύτερες ηλικίες!
Στην πορεία, μικροί και μεγάλοι ανακαλύπτουν πολλές δεξιότητες (γνωστικές και κοινωνικές) που δεν ήξεραν ότι έχουν καθώς μετατρέπονται από χρήστες σε δημιουργούς! Τέλος, όλοι προετοιμάζονται διασκεδαστικά  για την πολυπλοκότητα των προκλήσεων που τους περιμένουν, για θέσεις εργασίας που δεν υπάρχουν σήμερα, αλλά και για να χειριστούν πράγματα που τα ρομπότ "δεν θα κάνουν ποτέ", όπως η δημιουργικότητα, οι διαπροσωπικές δεξιότητες και η επίλυση πρωτότυπων προβλημάτων!

CityLab = Real World Robotics + STEM 360° + Soft Skills + Fun !!!

ΕΤΗΣΙΟ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2021-2022

(ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΜΕ ΦΥΣΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ)

 ΗΛΙΚ.   LAB  ΔΕΥ  ΤΡΙ  ΤΕΤ  ΠΕΜ  ΠΑΡ  ΣΑΒ  ΣΧΟΛΙΑ

 MHXANIKH - MECHANICS 
 5 - 7   M_MSM    17:00   17:30   17:30   10:00   Machines & Mechanisms
 
 ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ - ROBOTICS
 7 +  R_WD  17:30   19:30   12:00   WeDO
 7 +  R_WD2  17:30   19:30   17:30  10:00   WeDO2
 10 +  R_SPK  19:00   19:30   17:30      14:00   Spike
 10 +  R_EV3  17:30   19:30   10:00   EV3
 11 +  R_EV3A  19:00   EV3 Advanced

 ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ - COMPUTER SCIENCE
  8 +  C_SCR  19:30   12:00   Scratch
 12 +  C_C  17:30   C 
 12 +  C_PYT  19:30   12:00   Python
 12 +  C_PYT2  14:00   Python Advanced
 12 +  C_MOB  19:00   Mobile Programming
 12 +  C_WBD     19:00  Web Design
 12 +  C_ARVR  19:30   Augmented / Virtual Reality 

 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΗΧΑΤΡΟΝΙΚΗ - MECHATRONICS    
 12 +  E_ARD  19:30   12:00   Arduino
 12 +  E_ARD2  14:00   Arduino Advanced

 ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ - FINANCIAL ENGINEERING
 12 +  F_FIN  19:00   Χρηματοοικονομικά

 ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ - INDUSTRIAL DESIGN
 7 +  I_IND   17:30   Βιομηχανικός Σχεδιασμός
 11 +  I_IND2  19:30   Βιομηχανικός Σχεδιασμός 2 

Θεματολογία ανά Εργαστήριo

MHXANIKH 
Εξερευνούμε, κατανοούμε, σχεδιάζουμε, κατασκευάζουμε και βελτιώνουμε απλές και σύνθετες μηχανές. Χρησιμοποιούμε γρανάζια, τροχούς, άξονες, μοχλούς,τροχαλίες αλλά και έννοιες από Αριθμητική και Γεωμετρία. Πειραματιζόμαστε και τις βελτιώνουμε / μετατρέπουμε για να λύσουν νέα καθημερινά προβλήματα. (M_MSM:  Lego Simple Machines,  More to Math κ. α.)

ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ
Σχεδιάζουμε και κατασκευάζουμε ρομπότ (μηχανές που μπορούν και αλληλοεπιδρούν με το περιβάλλον τους) και αναπτύσσουμε software ελέγχου τους.Ξεκινάμε με απλά ηλεκτρομηχανικά μοντέλα (7-12) και συνεχίζουμε (10+) μεσύνθετα με ποικιλία αισθητήρων περιστροφής, ήχου, αφής, φωτός και υπερήχων. Χρησιμοποιούμε όλα τα πεδία της διεπιστημονικής προσέγγισης STEM, σε διαθεματικά εργαστήρια, με στόχο και μέσον το Ρομπότ. Μαθαίνουμε πώς συλλέγουμε πληροφορίες από το περιβάλλον και πώς να ανατροφοδοτούμε το σύστημά μας. Μετράμε το χρόνο και τις αποστάσεις στο χώρο, μαθαίνουμε για κίνηση, τυχαιότητα και μεταβλητές, είτε με εκτίμηση είτε με ακρίβεια μεγεθών.  (R_WD: WeDo, R_WD2: WeDo 2.0,, R_SPK: Spike Prime, R_EV3: EV3 Mindstorms, R_EV3 Advanced: EV3 Mindstorms)

COMPUTER SCIENCE
Η Πληροφορική σαν Τεχνολογική Επιστήμη. Εισαγωγή στην Επιστήμη και Τέχνη του Προγραμματισμού Υπολογιστών. Εργαστήρια που διδάσκεται αλγοριθμικός τρόπος σκέψης και μεθοδολογία επίλυσης πραγματικών (και πρωτότυπων) προβλημάτων με στόχο την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης, τηρώντας τις αρχές της Επιστήμης Υπολογιστών. Η υπολογιστική σκέψη, η εκμάθηση της δομής της κάθε γλώσσας, η σύνταξη και τελικά το “coding” είναι ένα δημιουργικό, ευχάριστο και φυσικό επακόλουθο της κατάκτησης των προηγούμενων δεξιοτήτων.  C_C  Γλώσσα C, σχεδιασμός και κατασκευή κλασικών αλγορίθμων από την αρχή. C_SCR: ScratchC_PYT: Object oriented programming σε python. C_PYT2: Προχωρημένες τεχνικές και έτοιμες βιβλιοθήκες. C_MOB: MIT App Inventor για δημιουργία εφαρμογών για κινητά και tablet.  
Ενδεικτικά Projects:  C: «The Art of Computer Programming”, Α.Ι., Game Theory, Κλασικοί Αλγόριθμοι. Python: Space Invaders v2, Κρεμάλα v2, Τρίλιζα, Κρυπτογράφηση, βιβλιοθήκες…MIT App Inventor: Pet Robots, Arcade, Text to Speech, Platform Games, Puzzles.

MECHATRONICS
Σε μία ενιαία ηλεκτρονική πλατφόρμα επεξεργαστών, ελεγκτών, αισθητήρων και προγραμματισμού δημιουργούμε αυτόνομες ηλεκτρομηχανικές κατασκευές. Με χρήση αισθητήρων η πλατφόρμα «καταλαβαίνει» τι γίνεται γύρω της (κίνηση,θερμοκρασία, ήχος…) και το μετατρέπει μέσω του software σε οδηγία για (συνήθως)κίνηση του ρομπότ, ή περιστροφή σε μοτέρ, ενδείξεις σε οθόνες ή/και φώτα, κ.α.Τα εργαστήρια βασίζονται σε υψηλού επιπέδου projects πραγματικών κατασκευών. Χρησιμοποιούμε Arduino με ποικιλία από αισθητήρες, αντιστάσεις, πυκνωτές, ποτενσιόμετρα, μοτέρ, κινητήρες, ηχεία, γρανάζια, άξονες, οθόνες, led. Σχεδιάζουμε ηλεκτρονικά κυκλώματα (σε χαρτί ή σε software simulation environments), προσθέτουμε μηχανές, αισθητήρες, εξαρτήματα, καλώδια, βίδες,led και lcd οθόνες, προγραμματίζουμε και τελικά δημιουργούμε πραγματικές συσκευές.

WEB DESIGN
Ανάπτυξη σελίδων και εφαρμογών για το web.

XRHMATOOIKONOMIKA
Χρηματοοικονομική παιδεία, απαραίτητη για την ψηφιακή μας εποχή - δείτε το πρόγραμμα και τους στόχους εδώ.    

ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ. 
Σχεδιάζουμε προϊόντα συνδυάζοντας τις STEM γνώσεις μας ώστε να βελτιωθούν λειτουργικά και αισθητικά και να γίνουν ωφέλιμα και επιθυμητά. 

Πεδία του STEM @ CityLab

  • Science: Υπόθεση και απόδειξη, Πειραματικός σχεδιασμός, Παρατήρηση, πρόβλεψη, συλλογή στοιχείων και ερμηνεία, Μετρήσεις απόστασης χρόνου και ταχύτητας, Αλγόριθμοι και Προγραμματισμός, ...
  • Technology: Γρανάζια, κίνηση, περιστροφή, δυνάμεις, αισθητήρες κίνησης ήχου φωτός χρώματος, αρχές συναρμολόγησης και κατασκευής μηχανών, ...
  • Engineering: Παράθεση δημιουργικών ιδεών, αιτιολόγηση με στοιχεία, ανάλυση, διόρθωση, βελτίωση, σχεδιασμός, προδιαγραφές, διαχείριση έργου, συγγραφή οδηγιών, έρευνα, παρουσίαση, ...
  • Mathematics: Εφαρμογή αριθμητικής, άλγεβρας και γεωμετρίας στην πράξη, στατιστική ερμηνεία αποτελεσμάτων των πειραμάτων ...

Διδακτικοί Στόχοι @ CityLab: Διακριτοί και συγκεκριμένοι για τη Γνωστική, Συναισθηματική και την Ψυχοκινητική Περιοχή.
Εκπαιδευτικά Σενάρια @ CityLab:¨Kάλυψη στόχων από διάφορες Γνωστικές Περιοχές, σε εβδομαδιαία εργαστήρια διάρκειας 90’.
Καθημερινότητα @ CityLab: Αναπτύσσουμε με μέσον και στόχο τα  πεδία του STEM, γνωστικές και κοινωνικές δεξιότητες, διασκεδάζοντας! 
Τα παιδιά @ CityLab: Mπαίνουν σε ένα κόσμο που τα ωθεί να φανταστούν και τα εμπνέει να δημιουργήσουν, σωστά.

Ετήσιο Κόστος εργαστηρίων - Εκπτώσεις

Ο ετήσιος κύκλος αποτελείται από 42 εργαστήρια, μία φορά την εβδομάδα σε lab διάρκειας 90' - συνολική διάρκεια κύκλου 63 ώρες
Κόστος ετήσιου κύκλου: M_MSM 450 €, Λοιπά εργαστήρια 500 €.  
 Η πληρωμή γίνεται με πιστωτική (POS), πίστωση μέσω τράπεζας ή μετρητά.
Εκπτώσεις:10% για αδέλφια ή/και δεύτερο εργαστήριο του ίδιου μαθητή.

 Δείτε περισσότερα για τα εργαστήριά  μας ανά ηλικία εδώ.

Copyright © 2014–2021 CityLab. Με την επιφύλαξη κάθε δικαιώματος/All rights reserved. Design + programming by makebelieve.