Ρομπότ στην αυτοκινητοβιομηχανία - Συνάντηση / Παρουσίαση 23/11/19

 ΣΑΒΒΑΤΟ 23 ΝΟΕ 2019, 18:00, στο CityLab - Ανοιχτή παρουσίαση, για παιδιά (... και γονείς)!!!
Οι εταιρίες inos hellas http://inoshellas.inos-automation.de/ και CityLab σας καλούμε σε μια συνάντηση γνωριμίας με τον κόσμο της ρομποτικής και της μηχανικής όρασης, όπου οι εργαζόμενοι της inos θα παρουσιάσουν με πρακτικά παραδείγματα:
- τις τεχνολογίες που αναπτύσσει η εταιρεία και πως αυτές αξιοποιούνται σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας
- την πολυπλοκότητα των διαδικασιών παραγωγής και το ρόλο του μηχανικού στην ολοκλήρωση ενός έργου
- το πώς αναπτύσσεται μια εφαρμογή συνδυάζοντας hardware (αισθητήρες, ρομπότ) και software
- τη σημασία της αυτοματοποίησης στην παραγωγή των αυτοκινήτων αλλά και στο σπουδαίο ρόλο που διαδραματίζει ο άνθρωπος αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες στη σύγχρονη εποχή.
Είσοδος δωρεάν, εξασφαλίστε τη συμμετοχή σας στο 2 110 130 140 ή Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

(Δείτε δείγματα εφαρμογών μας από sensors μηχανικής όρασης και μετρήσεων ακριβείας)

AI Image2700

 

AI Image700

Μετά τη συνάντησή μας, οι παραπάνω εικόνες θα λένε στα παιδιά πολλά περισσότερα!!!
Σας περιμένουμε.

/* update  */ 
Ακολουθούν στιγμιότυπα από τη συνάντησή μας
IMG 20191123 181913 700w

IMG 20191123 183316 700w

IMG 20191123 185030 700w

IMG 20191123 193400 700w

 

 

Εργαστήρια [Εκπαιδευτικής] Ρομποτικής για Εκπαιδευτικούς: η Δεξιότητα του STEM

(Η εκπαίδευση διαρκεί 12 ώρες, γίνεται Σάββατο 14:00 – 18:00 και Κυριακή 10:00-18:00, με κόστος € 200).

Πρόγραμμα επόμενων Εργαστηρίων 
- ΣΑΒ 25 IAN και ΚΥΡ 26 IAN 2020
- ΣΑΒ 22 ΦΕΒ και ΚΥΡ 23 ΦΕΒ 2020
- ΣΑΒ 28 ΜΑΡ και ΚΥΡ 29 ΜΑΡ 2020

(Στιγμιότυπο από το σχετικό εργαστήριό μας)

000 Capture

Αγαπητέ Εκπαιδευτικέ. Η Εκπαιδευτική Ρομποτική είναι το παρόν. Εσύ τη διδάσκεις!
Έλα στο CityLab, έναν οργανισμό που απο το 2014 ασχολείται πλήρως και αποκλειστικά με το STEM, να σου δείξουμε πώς.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΕΠΙΛΥΣΗ 
Γνωρίζουμε την ανάγκη της Εκπαιδευτικής κοινότητας στη σύγχρονη εποχή να ενημερωθεί και να επιμορφωθεί σωστά και έγκυρα για τη διδασκαλία της Ρομποτικής.
Η προσωπική ενασχόληση με τη Ρομποτική χωρίς την ενδεδειγμένη γνώση και εμπειρία, μπορεί να προκαλέσει μεγάλη ταλαιπωρία στον Εκπαιδευτικό χωρίς να επιτευχθούν οι μαθησιακοί στόχοι.
Η αγορά ενός κουτιού ρομποτικής με εσώκλειστες οδηγίες χρήσης δεν αρκεί για μια επιτυχημένη διδασκαλία, που θα ενθουσιάσει τα παιδιά.
Εξάλλου η παρακολούθηση εισηγήσεων και σεμιναρίων on line, είτε στο YouTube, είτε δια ζώσης, δεν αποτελούν εχέγγυο a priori για μια επιτυχημένη διδασκαλία ρομποτικής. Αυτό μπορεί πολύ εύκολα να διαπιστωθεί, όταν ο εκπαιδευτικός αδυνατεί να απαντήσει σε ερωτήσεις των παιδιών ή όταν βλέπει να τον ξεπερνούν στη γνώση, οπότε νιώθει την ανάγκη να τα παρατήσει λίγο πριν ή λίγο μετά την παραίτηση και των ίδιων των μαθητών του.

Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΑΣ
Στο CityLab κρατάμε τη λύση προσφέροντας την προσωπική μας πολυετή και συνεχόμενη εμπειρία και τεχνογνωσία του STEM που διατηρεί αυξημένο το ενδιαφέρον των παιδιών στη Ρομποτική για πολλά χρόνια και επιθυμούμε να τη μεταδώσουμε σε Εκπαιδευτικούς που μοιράζονται μαζί μας το ίδιο όραμα για τη μάθηση ως διαδικασία και για την εκπαιδευτική ρομποτική.

Σας καλούμε να παρακολουθήσετε τα Εργαστήρια Εκπαιδευτικής Ρομποτικής για Εκπαιδευτικούς, του CityLab.
Ο στόχος μας είναι να σας διδάξουμε τη STEM προσέγγιση στη διδασκαλία της Εκπαιδευτικής Ρομποτικής αλλά και τη μεθοδολογία μας, με την οποία θα αποκτήσετε τη γνώση και θα αναπτύξετε όλες τις δεξιότητες εκείνες που είναι απαραίτητες για να σχεδιάζετε και να δημιουργείτε τα δικά σας εκπαιδευτικά και διαθεματικά σεμινάρια πέρα και πάνω από μια συνηθισμένη κλασικού τύπου διεκπεραιωτική εκτέλεση προκαθορισμένων δραστηριοτήτων.
Έτσι μόνο βοηθάμε τα παιδιά να αποκτήσουν και να αναπτύξουν την ικανότητα για υπολογιστική σκέψη, καθώς θα νιώθουν πραγματικοί εφευρέτες, που θα δημιουργούν (πραγματικά!) και θα διασκεδάζουν ταυτόχρονα. Μόνο αφού νιώσετε εσείς οι ίδιοι παιδιά – μαθητές, θα μπορέσετε να μεταδώσετε αυτή τη χαρά και στους δικούς σας μαθητές!!!

Αγαπητοί Εκπαιδευτικοί,
Όπου ο Εκπαιδευτικός έχει κατανοήσει τη σημασία της εμπειρίας της Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και είναι σε θέση όχι απλά να εφαρμόζει μια τυποποιημένη διδασκαλία αλλά να αυτενεργεί σχεδιάζοντας και δημιουργώντας τα δικά του εκπαιδευτικά διαθεματικά σενάρια, εκεί τα παιδιά διατηρούν έντονο το ενδιαφέρον τους για την ενεργή συμμετοχή τους σε εργαστήρια ρομποτικής και υψηλό το επίπεδο της μαθησιακής ετοιμότητας μέσω μιας αυθεντικής ανακαλυπτικής κουλτούρας και της χαράς που πάντα συνοδεύει την ανακάλυψη του καινούριου.

ΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ
Στο CityLab τα προγράμματα σπουδών σχεδιάζονται και υλοποιούνται από το 2014 από Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς, Επιστήμονες Υπολογιστών, Φυσικούς και Μαθηματικούς, πολλοί με μεταπτυχιακούς τίτλους εξειδίκευσης. Η αγάπη όλων μας για το αντικείμενο, σε συνδυασμό με την εις βάθος γνώση του Επιστημονικού, Τεχνολογικού και Μηχανικού περιεχομένου του κάθε εργαστηρίου είναι προαπαιτούμενα και αποτελούν βασικά συστατικά για την επιτυχή έκβασή του. Οι εισηγητές του σεμιναρίου, ασχολούνται αποκλειστικά και συνεχώς από το 2014 με τη STEM διδασκαλία (στα αντικείμενα Μηχανικής, Ρομποτικής και Επιστήμης Υπολογιστών) και έχουν τεράστια πείρα στην επιτυχημένη μέθοδο μετάδοσης της γνώσης τους στα παιδιά.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ
Η θεωρητική-πρακτική εκπαίδευσή σας διαρκεί 12 ώρες και περιλαμβάνει θέματα για όλες τις ηλικίες.

Η θεωρητική θεματολογία του προγράμματος περιλαμβάνει τα εξής:
Ορισμοί. Τι ακριβώς είναι Μηχανική, Ρομποτική, Εκπαιδευτική Ρομποτική και τι η STEM προσέγγιση στη διδασκαλία και στην εκπαίδευση. Προετοιμασία και σχεδιασμός εργαστηρίου. Διαχείριση τάξης. Τρόπος εργασίας. Τι διδάσκω ανά ηλικία. Ομάδες, στόχος, διάρθρωση ανά θεματολογία εργαστηρίου. Χειρισμός αποτυχιών. Ελεύθερες κατασκευές. Βέλτιστες διεθνείς πρακτικές. Ειδικά θέματα Μαθηματικών, Μηχανικής, Επιστήμης Υπολογιστών, Ρομποτικής.

Η πρακτική θεματολογία του προγράμματος περιλαμβάνει τις εξής πλατφόρμες:
Μηχανική (Lego Education: Simple Machines), Ρομποτική (Lego Education: WeDO2, Mindstorms EV3), Ηλεκτρονικά και Mechatronics (Arduino και πληθώρα αισθητήρων και μηχανικών κατασκευών - γλώσσα C), Προγραμματιστικά περιβάλλοντα (Lego proprietary platforms, LabView, Scratch).

Τονίζεται ότι ο κύκλος των 12 ωρών καλύπτει θεωρία και πράξη για όλες τις παραπάνω πλατφόρμες, ενώ διδάσκεται ο δημιουργικός και κοινός τρόπος σκέψης όλων των projects (τυποποιημένων και ελεύθερων) και όχι ο τρόπος διεκπεραίωσης των συγκεκριμένων κατασκευών του εκάστοτε κουτιού.

Το κάθε πρόγραμμα θα κλείνει με μικρή προσομοίωση διδασκαλίας όπου θα κληθείτε να διδάξετε τους καθηγητές του CityLab αλλά και τους υπόλοιπους Εκπαιδευτικούς της τάξης σας!
Με την επιτυχή ολοκλήρωση των παραπάνω, θα αποκτήσετε Πιστοποιητικό Εισηγητή Εκπαιδευτικής Ρομποτικής από το CityLab (μοναδικά αριθμημένο και με βεβαίωση γνησιότητας από το site της εταιρίας).
Σας γνωρίζουμε ότι υπάρχει η δυνατότητα άμεσης απασχόλησης σε συγκεκριμένες εταιρίες υψηλού επιπέδου που αναζητούν μόνιμους εισηγητές.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Αγαπητοί Εκπαιδευτικοί,
Κλείνοντας, κρατήστε αυτό: Η Εκπαιδευτική Ρομποτική είναι πραγματικά ένα εξαιρετικό «εργαλείο» παρακίνησης και έμπνευσης των παιδιών. Το έχουμε δει στην πράξη, το ίδιο και οι μικροί μαθητές μας!
Σας προτείνουμε να μπείτε στον κόσμο αυτόν σωστά, δημιουργικά, με οργανωμένο σχέδιο μαθήματος αλλά χωρίς τυποποιημένα φύλλα εργασίας. Τα παιδιά, έτσι κι αλλιώς θα σας οδηγήσουν σε δρόμους αχαρτογράφητους και πρέπει να [μπορείτε να] τα αφήσετε να υλοποιήσουν την όποια πρωτοβουλία τους και την ιδέα τους αλλά και να απαντήσετε άμεσα όλες τις ερωτήσεις τους.
Αν θέλει η ομάδα αντί τροχαλία να δοκιμάσει και σειρά από γρανάζια πρέπει να το κάνει. Στο ίδιο μάθημα.
Αν θέλει να αλλάξει το "πρότυπο" software (=έτοιμη λύση) πρέπει να το κάνει.
Μάλιστα, αν δεν το κάνουν πρέπει να τους ενθαρρύνουμε οι ίδιοι να το κάνουν. Αυτή είναι η μαγεία (και η δυσκολία) των πραγματικά πετυχημένων διαθεματικών εργαστηρίων! Πολλές λύσεις για το ίδιο πρόβλημα και ο εκπαιδευτικός δίπλα τους!!!

Η εικόνα των μαθητών της τάξης σας θα αλλάξει. Πότε;  Όταν θα τους πείτε να δημιουργήσουν κάτι πολύπλοκο, επί τόπου, χωρίς οδηγίες και ύστερα να παρουσιάσει η η κάθε ομάδα την κατασκευή και το πρόγραμμα της άλλης, και θα το κάνουν χαρούμενα και με ενθουσιασμό!

Με εκτίμηση,
η ομάδα του CityLab

00 BOARD v2

 

Χρηματοικονομικά για παιδιά!!! (12-17 ετών)

Flyer AD FB FINANCE 2019 size707

«Ο χρηματοοικονομικός αλφαβητισμός αποτελεί βασική δεξιότητα ζωής για τη συμμετοχή στη σύγχρονη κοινωνία. Τα παιδιά μεγαλώνουν σε έναν όλο και πιο περίπλοκο κόσμο όπου τελικά θα πρέπει να αναλάβουν το δικό τους οικονομικό μέλλον.
Ακόμη και από μικρή ηλικία, τα παιδιά πρέπει να αναπτύξουν τις δεξιότητες για να βοηθηθούν να επιλέξουν μεταξύ διαφορετικών επιλογών σταδιοδρομίας και εκπαίδευσης και να διαχειριστούν τα τυχόν δικά τους κεφάλαια, είτε από αμοιβές τους μερικής απασχόλησης.
Συνιστούμε να αρχίσει η χρηματοοικονομική εκπαίδευση όσο το δυνατόν νωρίτερα και να διδάσκεται στα σχολεία.  Η χρηματοοικονομική εκπαίδευση είναι μια μακροπρόθεσμη διαδικασία. Η ένταξή της σε προγράμματα σπουδών από νεαρή ηλικία επιτρέπει στα παιδιά να αποκτήσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες για την οικοδόμηση υπεύθυνης οικονομικής συμπεριφοράς σε κάθε στάδιο της εκπαίδευσής τους.»
Πηγή: ΟΟΣΑ (OECD
)

Εναρμονιζόμενοι στο CityLab με τις διεθνείς εξελίξεις περί Financial Literacy ανακοινώνουμε τον νέο κύκλο (από Σεπ. 2019) των Χρηματοοικονομικών Εργαστηρίων μας. Σχεδιάσαμε ένα πρόγραμμα  όπου θα εξοπλίσουμε τα παιδιά με τις απαιτούμενες γνώσεις, τις δεξιότητες και τελικά την εμπιστοσύνη να ζήσουν σε ένα κόσμο ολοένα αυξανόμενης πολυπλοκότητας και μεταβολών.

Μέσα από ένα προσεκτικά δομημένο πρόγραμμα εργαστηρίων, προσαρμοσμένο στην ηλικία τους, οι μικροί μαθητές (12-17 ετών) θα κατανοήσουν όχι μόνο τις έννοιες που περιγράφουμε στην διδακτέα ύλη παρακάτω αλλά και θα αποφασίσουν αν και πόσο ο τομέας αυτός «τους ταιριάζει» σαν περαιτέρω σπουδές, ενασχόληση και καριέρα – ακριβώς όπως συμβαίνει σε όλα τα εργαστήρια στο CityLab!

Τα εργαστήρια σχεδιάζονται και γίνονται από ειδικούς επιστήμονες, με προπτυχιακές και μεταπτυχιακές σπουδές χρηματοοικονομικών οι οποίοι είναι πιστοποιημένοι επαγγελματίες στο χώρο των συναλλαγών σε αγορές χρήματος και παραγώγων καθώς και της διαχείρισης κινδύνων (risk management).

Τα παιδιά θα έλθουν σε επαφή με πραγματική και σύγχρονη σχετική τεχνογνωσία και μάλιστα θα επισκεφθούν και πραγματικούς χώρους όπου όλα αυτά γίνονται πράξη (Dealing Rooms, Τμήματα Ανάλυσης Χρηματιστηριακών και Τραπεζών, Treasuries εταιριών κλπ) 

ΣΤΟΧΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

- Ανάπτυξη κριτικής σκέψης στην έννοια και τις χρήσεις του χρήματος, στη χρηματοδότηση και στη διαχείριση των οικονομικών (ειδικώς και γενικώς).

- Κατανόηση των χρηματοοικονομικών εννοιών και προϊόντων, του διεθνούς χρηματοπιστωτικού συστήματος και της macro & micro οικονομίας με διαδραστικό τρόπο.

- Πρακτική εφαρμογή των εννοιών και διαδικασιών σωστής χρηματοοικονομικής διαχείρισης ειδικώς στην καθημερινή ζωή.

ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΚΥΚΛΟΥ ΣΠΟΥΔΩΝ - ΔΙΔΑΚΤΕΑ ΥΛΗ

Α ΚΥΚΛΟΣ: MICRO ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ
- Χρηματοοικονομικά ως επιστήμη. Διαφορές από τα Οικονομικά. Τι είναι Χρήμα και πώς χρησιμοποιείται. Παραδείγματα και ιστορική αναδρομή (ανταλλακτική οικονομία, χρυσά νομίσματα, παραστατικό χρήμα, πλαστικό χρήμα).
- Ρόλος του Χρήματος σήμερα. Έννοιες Τιμής, Κόστους, Αξίας. Κόστος προϊόντων, Κόστος ευκαιρίας και Πίστωση (καλά και κακά, σωστή χρήση πίστωσης). Ασκήσεις για αποφάσεις που παίρνουμε ως καταναλωτές.

- Πώς κερδίζω χρήματα. Πως καταναλώνω χρήματα σωστά (θέλω vs έχω ανάγκη και budget example).

- Οι έννοιες της ικανοποίησης (ωφελιμότητας), του save - spend - share, η έννοια του κουμπαρά, saving goals και μικρή εισαγωγή στις τράπεζες.

- Διάκριση Micro και Macro Οικονομίας. Παραδείγματα. Ομοιότητες και διαφορές.

Β ΚΥΚΛΟΣ: MACRO ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ

- ΑΕΠ - Τι είναι, τρόποι μέτρησης, κατά-κεφαλήν ΑΕΠ

- Οικονομικές διακυμάνσεις - Διαχρονική εξέλιξη του ΑΕΠ (ύφεση, ανάκαμψη, άνθιση, κρίση) - παραλληλισμός με ανθρώπινη ψυχολογία και παραδείγματα.

- Νόμος της Προσφοράς και της ζήτησης. Επεξήγηση εννοιών και διαμόρφωση τιμών σε αντίστοιχες ποσότητες.

- Οικονομική Πολιτική (δημοσιονομική και Νομισματική πολιτική). Επεξήγηση εννοιών και παραδείγματα.

- Προϋπολογισμός. Έννοια και Υπολογισμός του. Έννοιες του Ελλείματος και του πλεονάσματος. Παραδείγματα στην καθημερινότητα. Έννοια του Χρέους και τρόποι καταπολέμησής του.

- Τράπεζες ως χρηματοπιστωτικά ιδρύματα. Κεντρική Τράπεζα και εποπτεία. Ρόλος τραπεζών σήμερα (χρησιμότητα, οικονομίες κλίμακος, συγκέντρωση δανειακών κεφαλαίων, παροχή ρευστότητας). Έννοιες των καταθέσεων, δανείου, ρευστών διαθεσίμων.

- Πληθωρισμός (τι είναι, καλός ή κακός) Πως δημιουργείται. Έννοιες αποπληθωρισμού και υπερπληθωρισμού.

- Επιτόκιο. Τι είναι, γιατί υπάρχουν διαφορετικά επιτόκια, αναφορές στη διάρκεια και στην ανάληψη κινδύνου.

- Χρήμα και Διεθνές νομισματικό σύστημα, Κανόνας Χρυσού 1870-1914, Κυμαινόμενες ισοτιμίες. και διεθνές εμπόριο - παγκοσμιοποίηση.

- Χρηματιστηριακές Αγορές και προϊόντα (Χρηματιστήριο, δείκτες, μετοχές, ομόλογα, παράγωγα) Λειτουργίες και χρησιμότητα. Έννοια της επένδυσης.

- Γιατί δανείζονται οι επιχειρήσεις? (τι είναι επιχείρηση, παραδείγματα επαγγελμάτων, επιχειρηματικότητα παιδιών, διοικητικές αποφάσεις, έννοια του κέρδους)

Γ ΚΥΚΛΟΣ: ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ

- Ανάπτυξη ιδεών επιχειρηματικότητας

- Αναφορά σε ιστορικά δεδομένα και σε προσωπικότητες - inspiration

- Εφαρμογή χρηματοοικονομικών στην καθημερινή ζωή - παραδείγματα.

- Σωστή διαχείριση των χρηματοοικονομικών σε προσωπικό επίπεδο.

- Financial Engineering. Fintech. Robot Banking. Data Analytics. Artificial Intelligence and Big Data: Τι ακριβώς είναι όλα αυτά που ακούμε γύρω μας; Πού και πώς ταιριάζω εγώ σε αυτά;  

Ρομποτική στο Τμήμα Μαθηματικών και Εφαρμοσμένων Μαθηματικών ΠΚ

Σας καλούμε να δηλώσετε συμμετοχή στις Μαθηματικές ΑποΔράσεις 2019 στο 2o Θερινό Σχολείο Μαθηματικών Κρήτης στο Τμήμα Μαθηματικών και Εφαρμοσμένων Μαθηματικών ΠΚ.  
Tο City Lab αναλαμβάνει με χαρά και τιμή, την ευθύνη να οδηγήσει τους μαθητές σε ένα δημιουργικό και συναρπαστικό ταξίδι σε καθένα από τα πεδία του STEM με όχημα την Ρομποτική! 
Το 2o Θερινό Σχολείο Μαθηματικών Κρήτης που οργανώνεται από το Σπουδαστήριο Θεωρητικών Μαθηματικών του Τμήματος Μαθηματικών και Εφαρμοσμένων Μαθηματικών θα διεξαχθεί από τις 2 έως και 5 Ιουλίου 2019 στις εγκαταστάσεις του Πανεπιστημίου Κρήτης στο Ηράκλειο.

/* update με λίγες φωτογραφίες και σχόλια παιδιών από την εκδήλωση */
- "Εξαιρετική εμπειρία"  
- "... και γιατί πρέπει να φύγουμε τώρα;"
- "ό,τι είχαμε  στο μυαλό μας κάναμε το ρομπότ να το κάνει"
- "θέλω να το βάλω να κάνει κι άλλα πράγματα  και κατάλαβα πώς"
- "θα μας λείψετε"     /* αμοιβαίο  !!! */

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ 

20190703 095029 3361 x 1759 700


ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ - ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ

20190703 143130 3056 x 1599 700

ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΗΥ 
20190704 095230 3118 x 1632 700

ΟΤΑΝ ΟΙ "ΝΕΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ" ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΠΡΑΞΗ !!!
20190704 123614 3244 x 1697 700

1ο Φεστιβάλ Ρομποτικής

Στις 19/05/2019 διοργανώσαμε το πρώτο Φεστιβάλ Ρομποτικής στο CityLab με δύο χωριστά τμήματα.
Στο Διαγωνιστικό Τμήμα οι ομάδες έμαθαν για πρώτη φορά και επί τόπου το τι θα κατασκευάσουν, ενώ στο Εκθεσιακό Τμήμα έμαθαν τη γενική θεματολογία και κατασκεύασαν ελεύθερα τα  έργα τους. Τα θέματα ήταν όλα πρωτότυπα και τα χαρακτηριστικά δόθηκαν όπως σε οποιοδήποτε πραγματικό ηλεκτρομηχανολογικό project με ξεκάθαρο θέμα, έργο, μελέτη, πλατφόρμα, έλεγχο, περιγραφή, προδιαγραφές, οδηγίες, τεχνικές παρατηρήσεις, κριτήρια βαθμολογίας, κ.α. Εξάλλου, δεν θα μπορούσαν τα παιδιά να περιμένουν τίποτε άλλο, παρά μόνο το "Real World Robotics" που τους λέμε όταν ξεκινούν τα εργαστήριά μας.

Δείτε στιγμιότυπα από την εκδήλωση εδώ  (https://www.facebook.com/watch/?v=2267308983533904) καθώς και στις φωτογραφίες που ακολουθούν.
Ευχαριστούμε όλους για τη συμμετοχή.

Τα μετάλλια ...
20190519 114536 4032 x 1960 700w

Υποδοχή 
20190519 100410 4032 x 1960 700w 2

Οι ομάδες δημιουργούν
DSC06767 5456 x 3632 700w

DSC06782 700w 2

Οι εθελοντές βοηθούν...

DSC06789 5456 x 3632 700w

 

ΔΔΔ - Διαγωνιζόμενοι Δημιουργούν Διασκεδάζοντας  :-)

DSC06800 5456 x 3632 700w

DSC06865 5456 x 3632 700w

DSC06840 5456 x 3632 700w

DSC06897 5456 x 3632 700w

DSC06808 5456 x 3632 700w

DSC06823 5456 x 3632 700w

e20190520 123429 3 4032 x 1960 700w

DSC06794 5456 x 3632 700w

DSC06802 5456 x 3632 700w

DSC06797 5456 x 3632 700w

Σας ευχαριστούμε!
DSC07062 5456 x 3632 700w

Summer Camps 2019!

Δείτε λεπτομέρειες για τα καλοκαιρινά εργαστήρια μας για το 2019 εδώ.

Σας περιμένουμε!

Πάσχα 2019: Robotics Open Days

Μεγ. Δευτέρα 22 Απρ., Μεγ. Τρίτη 23 Απρ., Παρασκευή 3 Μαΐου

Σας καλούμε όλους στα Open Days Μηχανικής και Ρομποτικής:
- Δύο εργαστήρια καθημερινά, στις 10:00 και στις 12:00, διάρκεια 90’.
- Μηχανική (5 ως 7 ετών), Ρομποτική (7 ως 12 με Lego WeDO2 και 11+ με Lego EV3), Arduino (για 12+) ετών, ενώ ...
ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΕΝΗΛΙΚΩΝ!

Στα εργαστήρια μας, όλοι
- συμμετέχουν ενεργά σε εργαστήρια υψηλών προδιαγραφών
- δουλεύουν σε ομάδες (και όχι σε γκρουπ)
- σχεδιάζουν και κατασκευάζουν πραγματικούς μηχανισμούς
- προγραμματίζουν το Ρομπότ τους
- κάνουν ένα βήμα προς την ευχάριστη εισαγωγή τους στην επιστήμη, την τεχνολογία, τη μηχανική και τα μαθηματικά
- ανακαλύπτουν πολλές δεξιότητες που δεν γνώριζαν ότι κατέχουν!
- μετατρέπονται από χρήστες σε δημιουργούς τεχνολογίας
- προετοιμάζονται για τις προκλήσεις που έρχονται και που θα αλλάξουν την καθημερινότητα όλων μας
- "καταλαβαίνουν τον κόσμο" γύρω μας
- θα εκτεθούν σε πράγματα που “τα ρομπότ δεν θα κάνουν ποτέ” όπως η δημιουργικότητα, οι διαπροσωπικές δεξιότητες και η επίλυση πρωτότυπων προβλημάτων!

Δηλώστε συμμετοχή στο 2 110 130  140 ή στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. 

 

17/03/19 - Ομιλία: Εφαρμόζοντας τις αρχές του STEM, κλείνουμε το Χάσμα Δεξιοτήτων!

Σας καλούμε στην ομιλία μας (*) όπου θα απαντήσουμε στο ερώτημα
"Χάσμα Δεξιοτήτων: τι είναι, γιατί δημιουργείται και πώς γίνεται να κλείσει όταν εφαρμόσουμε σωστά τις αρχές του STEM στην εκπαίδευση"
(*) 10η Διημερίδα "Τεχνολογίες Αιχμής στην Εκπαιδευτική Πράξη", (Κυριακή 17/3, 11:30 στην Αίθουσα 33 στα Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα - Λιναρδάτου (www.avgoulea.gr)).

Παρουσιάζουμε πως μπορεί η STEM-εκπαίδευση να κλείσει το χάσμα δεξιοτήτων που παρατηρείται
- ανάμεσα στο τι “ζητά” η αγορά και τι “προσφέρει” η εκπαίδευση
- στις γνωστικές και κοινωνικές ικανότητες
- στην πρόσβαση όλων και στην παροχή της STEM εκπαίδευσης σε όλους (φύλα, ηλικίες, ειδικότητες)
- ανάμεσα στα ίδια τα πεδία του STEM (!)

Event Logo

Ανοιχτή παρακολούθηση, δηλώστε συμμετοχή στο https://avgoulea.wufoo.com/forms/qhjsh8t1mpfirr/
με κλικ στο πεδίο: Αίθ.33-Εφαρμόζοντας σωστά τις αρχές του STEM, αγαπάμε τις Επιστήμες και κλείνουμε το Χάσμα Δεξιοτήτων!

Ιουν-Ιουλ 2018: 4o Summer RoboCamp!

Το CityLab θα λειτουργήσει από τις 18/06 μέχρι τις 27/07 με θερινό πρόγραμμα. Mπορείτε να συμμετέχετε στο ολοήμερο RoboCamp (08:30 – 17:00) ή στο RoboLab (08:30 – 14:00).

Η διάρκειά τους είναι δύο εβδομάδες και προσφέρονται σε τρεις διαφορετικές περιόδους:  

A’ [Δευ. 18/06 – Παρ. 29/06],   B’ [Δευ. 02/07 – Παρ. 13/07],   Γ’ [Δευ. 16/07 – Παρ. 27/07].

Περισσότερα: Ιουν-Ιουλ 2018: 4o Summer RoboCamp!

03/04/2018: Open Day στο CityLab

Τη Μεγάλη Τρίτη 3 Απριλίου 2018 σας προσκαλούμε να γνωρίσετε την Ρομποτική μέσα από τρία διαφορετικά Εργαστήρια:

για παιδιά 5 ως 7 ετών στις 10:00 (Μηχανική), για παιδιά 7 ως 12 στις 10:00 και στις 12:00 (Ρομποτική), ενώ για άνω των 11 ετών στις 12:00 (Ρομποτική και Software Engineering).

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΚΡΑΤΗΣΗ ΘΕΣΗΣ στο 2 110 130 140

OpenDay Flyer Easter 2018 FB


Επικοινωνία
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Copyright © 2014-2019 CityLab. Με την επιφύλαξη κάθε δικαιώματος

design + programming by makebelieve