10+ ετών

Περιβάλλον εργασίας

Δημιουργία ενός πραγματικού ρομπότ που έχει αισθητήρες περιστροφής, ήχου, αφής, φωτός και υπερήχων.

Το ρομπότ μπορεί να προγραμματιστεί να κάνει μια σειρά από εργασίες, όπως να κινείται με συγκεκριμένο τρόπο, να σηκώνει αντικείμενα, να παίζει μπάλα ή να συλλέγει δεδομένα από το χώρο και να τα τροφοδοτεί στον υπολογιστή για περαιτέρω επεξεργασία.

Χρήση ρομποτικής για STEM.

Οι μαθητές κατασκευάζουν ρομπότ και αναπτύσσουν software, σχεδιάζοντας, ελέγχοντας και τροποποιώντας σειρές εντολών από μια ποικιλία πραγματικών ρομποτικών «συμπεριφορών».

Μαζεύουν δεδομένα από αισθητήρες και τα αναλύουν, για να βελτιώσουν τη συμπεριφορά του ρομπότ και να έχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα (Lego Education Mindstorms EV3, LabView, Microsoft Small Basic).

Βασικές έννοιες

Σχεδίαση και χτίσιμο προγραμματιζόμενων ρομπότ χρησιμοποιώντας μοτέρ, αισθητήρες, γρανάζια, τροχούς και άλλα δομικά υλικά.

Κατανόηση και υλοποίηση τρισδιάστατων μοντέλων από δισδιάστατα σχέδια.

Χτίσιμο, δοκιμή και αναθεώρηση σχεδίασης, για να βελτιστοποιηθεί η λειτουργία του ρομπότ.

Απόκτηση πρακτικής εμπειρίας, χρησιμοποιώντας μαθηματικές έννοιες, όπως εκτίμηση και μέτρηση απόστασης, χρόνου και ταχύτητας.

Κατανόηση εννοιών όπως της εφευρετικότητας και του πειραματισμού για την εξεύρεση λύσης.

Σχεδιασμός και διαχείριση των απαιτούμενων ενεργειών για την ολοκλήρωση ενός έργου.

Κατασκευή και εξερεύνηση Μηχανών μέσα από την πραγματική ζωή.

Εξερεύνηση μηχανών που τροφοδοτούνται από μοτέρ.

Εξερεύνηση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.

Συνεχή πειράματα και χρήση των σχετικών μετρήσεων και ανάλυσης δεδομένων για περιγραφή και εξήγηση των αποτελεσμάτων.

Γνώση -> Κατανόηση -> Βελτίωση -> Παρουσίαση!


Επικοινωνία
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Copyright © 2014-2018 CityLab. Με την επιφύλαξη κάθε δικαιώματος

design + programming by makebelieve